Przed rozpoczęciem korzystania ze strony internetowej www.dakini.pl Klienci zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.dakini.pl z dnia 1 pażdziernika 2024 r.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Użytkowanie strony www.dakini.pl oznacza zaakceptowanie postanowień Regulaminu. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Użytkownika z obowiązku stosowania zawartych w nim zasad.
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz warunki dokonywania w jego ramach zakupów określa niniejszy Regulamin.
4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
b. warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
c. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
d. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem Usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego oraz dostępnych w nim Towarów,
e. procedurę reklamacyjną i procedurę odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
5. Sklep internetowy działający pod adresem www.dakini.pl prowadzony jest przez: Dakini Aleksandra Żochowska, siedziba wykonywania działalności/adres do doręczeń: ul.Jana Kochanowskiego 41/39, 43-300 Bielsko-Biała, NIP:9371847451, REGON: 243035237, adres poczty elektronicznej (e-mail): dakini@dakini.pl, tel. +48 531576198.
6. Strona www.dakini.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
7. Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu z chwilą podjęcia czynności zmierzających do Usług zamieszczonych na Stronie www.dakini.pl.
8. Warunkiem złożenia Zamówienia na Stronie przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień w procesie składania Zamówienia.
9. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.dakini.pl oraz pobrać go, utrwalić jego treść poprzez zapis na nośniku lub sporządzenie jego wydruku w każdej chwili.
10. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
11. Zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz jego akceptacja jest warunkiem korzystania ze Sklepu. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
12. Sklep internetowy www.dakini.pl prowadzi sprzedaż Produktów i Usług za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski oraz poza terytorium RP.
13. Produkty oferowane w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
14. Firma informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za zagrożenia pojawiające się w momencie korzystania z usług świadczonych droga elektroniczną, jakie ponosi każdy użytkownik sieci Internet, które polegają w szczególności na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. W celu uniknięcia lub zminimalizowania ryzyka wystąpienia takich zagrożeń Klient powinien stosować właściwe środki techniczne w tym programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
15. Wszystkie postanowienia Regulaminu dotyczą Użytkowników strony od momentu wejścia na nią do zakończenia procesu rejestracji lub zakupu Produktów lub Usług. Dakini Aleksandra Żochowska zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w dowolnym czasie bez podania przyczyny. Wszelkie zmiany, korekty lub uzupełnienia Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich wprowadzenia i umieszczenia na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
II. DEFINICJE Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego o adresie www.dakini.pl.
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia Produktów lub Usług w ramach Sklepu.
3. Konsument – klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie internetowym w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny).
4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.dakini.pl za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
5. Koszyk – funkcjonalność Sklepu internetowego, w której widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności.
6. Konto – zbiór danych przechowywanych w Sklepie internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia oraz zawierać umowy.
7. Sprzedający/Firma/Usługodawca – Dakini Aleksandra Żochowska, ul.Jana Kochanowskiego 41/39, 43-300 Bielsko-Biała, NIP:9371847451, REGON: 243035237.
8. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym tj. usługa, produkt lub towar, która może być przedmiotem sprzedaży w Sklepie Internetowym, w tym produkty elektroniczne, tj. dostęp do platformy oferującej nagrania w formie video, audio, pliki mp3, pliki graficzne, pliki PDF i inne.
9. Ceny – wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sprzedawcy są podawane w polskich złotych (PLN) lub Euro (EUR), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Klient zamówił towar w zamówieniu. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji.
10. Opłata – wskazane na Stronie lub za pomocą Przedstawiciela w imieniu Firmy wynagrodzenie z tytułu świadczonych usług na rzecz Klienta.
11. Treści – wszelkie pochodzące od Sprzedawcy lub jego partnerów informacje, dane, elementy, materiały, algorytmy, schematy, utwory, oznaczenia, logo, nazwy, znaki, symbole, opisy i zdjęcia Towarów, niezależnie od ich charakteru, formatu i sposobu zapisu lub przedstawienia.
12. Materiały – wszelkie treści zamieszczone przez Sprzedającego w Sklepie internetowym, w tym w szczególności zdjęcia, wypowiedzi na forum, recenzje produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego, a także treści dostarczane Klientowi w dowolnej formie podczas lub w związku z Seminarium.
13. Newsletter – bezpłatne informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną pochodzące od Sprzedawcy wysyłane Klientowi drogą elektroniczną (w tym m.in. za pomocą poczty e-mail) za jego uprzednią zgodą, przez lub w imieniu Sprzedawcy lub na zlecenie osoby trzeciej. Użytkownik Serwisu musi wyrazić dobrowolna zgodę na otrzymywanie wyżej wymienionych treści w ramach Newslettera.
14. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy podmiotem prowadzącym sklep internetowy, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu której przedmiotem jest Seminarium lub Produkt oferowany na Stronie internetowej www.dakini.pl, zawierana w formie umowy zawieranej na odległość.
15. Punkt Odbioru – miejsce (np.: paczkomat, urządzenie mechaniczne lub inne) na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wskazane w Sklepie internetowym, w którym Klienci mogą odebrać Towary zakupione w Sklepie internetowym.
16. Produkt – produkt prezentowany w Sklepie internetowym dostępny wraz z opisem.
17. Seminarium – kursy wskazane w Formularzu na Stronie stanowiące zajęcia (m.in. sesje, szkolenia) prezentowane i dostarczane przez Firmę.
18. Seminarium – kursy wskazane w Formularzu na Stronie stanowiące zajęcia (m.in. sesje, szkolenia) prezentowane i dostarczane przez Firmę.
19. Godziny seminaryjne – odcinek czasu w jakim Klient może uczestniczyć w Seminarium.
20. PDF – (skrót od Portable Document Format) format pliku o tej samej nazwie opracowany przez firmę Adobe Systems.
21. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
22. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.).
23. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
24. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).
25. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru
26. Podmiot realizujący płatność – zewnętrzny w stosunku do Sprzedawcy podmiot, pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą.
27. Profil – konto prowadzone przez Sklep Internetowy dla Kupującego, pod unikalną nazwą (loginem), będące zbiorem zasobów oraz danych prowadzonych w Sklepu.
III. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
1. Prawidłowe i niezakłócone korzystanie ze sklepu internetowego oraz z Produktów/Usług w nim oferowanych jest możliwe pod warunkiem posiadania:
a. komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu;
b. dostępu do aktywnej poczty elektronicznej (e-mail) oraz konto na Dropbox;
c. oprogramowania umożliwiającego otwarcie plików o rozszerzeniu .pdf, .mp3, .mp4 oraz plików video;
d. a także spełnienia przez system teleinformatyczny z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych: Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej z włączoną obsługą Java oraz Cookies, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1 lub nowszej etc. lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki Cookies.
2. Instalacja oprogramowania o którym mowa w niniejszym dziale jest przedmiotem oddzielnej umowy licencyjnej pomiędzy Klientem a licencjodawcą
IV. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Klient przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego posiada możliwość dokonania rejestracji w jego ramach.
2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie Sklepu.
3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
4. Dakini Aleksandra Żochowska może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
a. podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b. dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
c. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Dakini Aleksandra Żochowska za niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Dakini Aleksandra Żochowska.
5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody właściciela sklepu Dakini Aleksandra Żochowska.
6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Dakini Aleksandra Żochowska,
e. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
f. Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
V. REJESTRACJA W SKLEPIE INTERNETOWYM
1. Założenie Konta możliwe jest poprzez wypełnienie przez Klienta wszystkich pól oznaczonych jako wymagane formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego.
2. Warunkiem koniecznym dla założenia Konta jest akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu.
3. Klient, który dokonał rejestracji w Sklepie, przy kolejnych zakupach może posługiwać się swoim Kontem. W ramach Konta Klient może w szczególności zarządzać danymi swojego Konta, śledzić status bieżących Zamówień, sprawdzać szczegóły Zamówień historycznych, a także zarządzać adresami dostaw oraz zmieniać swoje hasło.
4. Klient zobowiązany jest nie udostępniać swojego hasła do Konta osobom trzecim.
5. Klient poprzez dokonanie rejestracji wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Właściciela Sklepu w celach marketingowych w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych i ofert, otrzymywania artykułów i innych bezpłatnych materiałów szkoleniowych, kodów rabatowych na wybrane produkty w sklepie online, oferty specjalne dla wybranych klientów i inne informacje handlowe. Klient może w każdej chwili wycofać taką zgodę. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, Klient może to zrobić wysyłając wiadomość e-mail na adres: dakini@dakini.pl.
VI. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.dakini.pl, następnie należy dokonać wyboru towaru na podstawie jego dostępności oraz podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie Sklepu Internetowego.
2. Wybór zamawianych Produktów lub Usług przez Klienta (w tym ich liczby i rodzaju) jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka lub poprzez przejście na stronę predefiniowanego koszyka.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” lub “Dokończ Zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych osobowych (jak również dotyczących miejsca i sposobu dostawy Produktów) oraz w zakresie wyboru Towaru lub Usług w zakresie ich liczby (ilości) jak i rodzaju (jeśli występują). W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4. W celu złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
a. imienia i nazwiska (a w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą – imienia i nazwiska osoby składającej w jego imieniu Zamówienie);
b. adresu dostawy (tj. ulica, nr domu, nr lokalu, miejscowość, kod pocztowy, kraj);
c. numeru telefonu;
d. adresu e-mail.
5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a. przedmiotu Zamówienia;
b. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów lub Usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują);
c. wybranej metody płatności;
d. oczekiwanego czasu dostawy.
6. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub “Dokończ Zamówienie”.
7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży z Dakini Aleksandra Żochowska, zgodnie z treścią Regulaminu.
8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
9. Klient ma świadomość, że przez złożenie zamówienia, zobowiązany jest do dokonania opłaty za Usługę/Produkt w czasie i sposób wskazany w treści Zamówienia.
10. Klient dokonując Zamówienia potwierdza tym samym, iż zapoznał się z Regulaminem i Polityką Prywatności dostępną na stronie www.dakini.pl przez 24 h, przez 7 dni w tygodniu.
11. W sytuacji gdy dany towar będzie niedostępny, automatycznie pojawi się przy nim taka informacja.
12. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej w pkt. 8.
13. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
VII. SEMINARIA
1. Klient zawierając umowę jednocześnie oświadcza, że znany jest mu cel, przedmiot i zakres Seminarium.
2. Klient oświadcza, że rozumie, że udział w Seminarium ma charakter wyłącznie edukacyjny. Klient rozumie, że udział w Seminarium nie zastępuje leczenia medycznego, farmakologicznego, psychoterapii.
3. Przed zdecydowaniem się na udział w Seminarium, Klient będący w trakcie psychoterapii, cierpiący na jakiekolwiek choroby czy też będący w trakcie leczenia medycznego lub farmakologicznego zobowiązany jest do zaciągnięcia konsultacji u swojego lekarza lub psychoterapeuty.
4. Zawarcie Umowy przez Klienta uprawnia go do otrzymywania Materiałów w przypadku, gdy są one przewidziane w ramach dostępu do konkretnego Seminarium, a także do udziału w Seminariach w ramach Godzin Seminaryjnych po uprzednim zarejestrowaniu się.
5. Firma zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w harmonogramie Seminarium, w tym także do zmiany miejsca seminarium czy osoby prowadzącej Seminarium, jak również prawo do odwołania Seminarium. Odwołanie takie może mieć miejsce tylko z ważnej przyczyny (za którą uznaje się wyłącznie obiektywną niemożność dostarczenia Seminarium Dakini Aleksandra Żochowska).
6. W sytuacji, o której mowa w pkt. 5,Dakini Aleksandra Żochowska powiadamia Klienta o zmianach w formie pisemnej (tj. e-mail).
7. W przypadku odwołania Seminarium, Firma zobowiązana jest jedynie do zwrotu opłaty za Seminarium, nie ponosi jednak odpowiedzialności wobec klienta z tytułu dokonanych zmian lub odwołania Seminarium.
8. Uczestnik Seminarium nie jest uprawniony do rejestrowania lub utrwalania w jakikolwiek sposób przebiegu seminarium (zarówno audio jak i wideo). Dozwolone jest jedynie sporządzanie pisemnych notatek.
9. Jednocześnie klient przyjmuje do wiadomości, że przebieg Seminarium może być utrwalony przez Dakini Aleksandra Żochowska lub inny podmiot działający na ich zlecenie. Klient wyraża zgodę na rejestrowanie jego wizerunku, a także na wprowadzenie przez Dakini Aleksandra Żochowska lub ich Przedstawiciela do obrotu nośników, na których utrwalony został wizerunek Klienta.
10. Jeżeli Seminarium nie dojdzie do skutku, bądź też zostanie zakłócone z powodu siły wyższej (a w szczególności w przypadku choroby Prowadzącego, powodzi, pożaru, przerw w dostawie energii, strajków lub innych zdarzeń pozostających poza wpływem Stron Umowy), Firma może zmienić termin Seminarium, w tym także jego lokalizację informując o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej.
11. Dakini Aleksandra Żochowska zastrzega sobie prawo zmiany daty, czasu, oraz miejsca Wydarzenia. W przypadku znaczących zmian cech Wydarzenia wskazanych w Formularzu, kiedy wydarzenie zostało zmienione w trybie innym niż w punkcie 10, Klient może odstąpić od umowy w części dotyczącej zmienianych usług.
12. Dakini Aleksandra Żochowska nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem Wydarzenia powstałych z powodów niezawinionych przez Dakini Aleksandra Żochowska lub wskutek działania siły wyższej.
13. Dakini Aleksandra Żochowska prowadzi Seminaria w języku polskim i angielskim zapewniając przy tym obecność tłumaczy innych języków (m.in. rosyjskiego, niemieckiego) w charakterze tłumaczy symultanicznych. Uczestnik ma jednak obowiązek upewnienia się, że konkretne Seminarium na które Kupuje uczestnictwo odbywa się w języku rozumianym przez Uczestnika. Dakini Aleksandra Żochowska nie ponosi odpowiedzialności za niedopatrzenie Uczestnika i nie upewnienie się, czy konkretne Seminarium prowadzone jest w języku uczestnika. Niezrozumienie Seminarium z winy Uczestnika nie daje możliwości składania reklamacji i domagania się zwrotu kosztów poniesionych przez Uczestnika za uczestnictwo w Seminarium. Dakini Aleksandra Żochowska informuje o tym, w jakim języku prowadzone są Seminaria w opisach do konkretnych Seminariów.
VIII. PRZENIESIENIE PRAWA
1. Dakini Aleksandra Żochowska dopuszcza możliwość przeniesienia prawa do skorzystania z zakupionego Wydarzenia na wskazaną osobę trzecią. Jest to jednak możliwe pod warunkiem powiadomienia Dakini Aleksandra Żochowska najpóźniej na 14 dni roboczych przed planowanym terminem Wydarzenia.
2. Powiadomienie, o którym mowa w pkt. 1 powinno zawierać:
a) planowany termin wydarzenia;
b) imię i nazwisko oraz numer telefonu osoby chcącej przenieść prawa na inną osobę;
c) imię i nazwisko numer telefonu oraz adres e-mail osoby, na którą przenoszone są prawa.
3. Powiadomienie, o którym mowa w punkcie poprzedzającym powinno zostać dokonane za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail dakini@dakini.pl.
4. Dakini Aleksandra Żochowska zastrzega sobie jednak prawo uwzględnienia powiadomienia dokonanego z naruszeniem terminu określonego w pkt. 1. Uwzględnienie powiadomienia dokonanego z naruszeniem terminu zależy jedynie od woli Dakini Aleksandra Żochowska i nie wymaga uzasadnienia.
IX. DOSTAWA
1. Dokonanie zapłaty w pełnej wysokości wskazanej w Formularzu upoważnia Klienta do otrzymania Produktów lub Usług wskazanych podczas składania zamówienia.
2. Zakupione na Stronie Internetowej Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub w przypadku Produktów elektronicznych, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez przyznawany dostęp do materiałów na Profilu Klienta.
3. Koszty dostawy Produktu będącego rzeczą ruchomą są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wybranego sposobu dostawy danego Produktu.
4. Firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie związane z niewywiązaniem się przez przewoźnika z dostawą Produktu na czas.
5. Dakini Aleksandra Żochowska nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie opóźnienia lub niedostarczenie produktów, wynikających z podania przez Klienta błędnych danych kontaktowych. Dokonanie zapłaty w pełnej wysokości wskazanej w Formularzu upoważnia Klienta do otrzymania Produktów lub Usług wskazanych podczas składania zamówienia.
6. Dostawa Produktów elektronicznych jest możliwa poprzez dostęp do Towaru na swoim koncie po uiszczeniu płatności.
X. CENY I METODY PŁATNOŚCI
1. Ceny Produktów i Usług podawane są w złotych polskich (PLN) lub Euro (EUR), są cenami brutto i zawierają wszystkie potrzebne składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
2. W przypadku Produktów będącymi rzeczami ruchomymi cena nie zawiera kosztów dostawy.
3. W przypadku Seminarium, Firma nie zapewnia Uczestnikowi Szkolenia dojazdu i zakwaterowania chyba, że wyraźnie zaznaczono, iż cena obejmuje takie usługi (tj. dojazd lub zakwaterowanie).
4. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujących formach płatności:
a) Przelewem na numer konta bankowego: dla płatności w polskich złotych (PLN): 20 1140 2017 0000 4002 0292 7945 Mbank, Aleksandra Żochowska; dla płatności w Euro (EUR) IBAN: PL20 1140 2017 0000 4002 0292 7945, BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK, Mbank, Aleksandra Żochowska. Na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać numer Zamówienia, Imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz nazwę Produktu/Usługi. Wysyłka zamówionego Towaru nastąpi po otrzymaniu przelewu.
b) za pomocą systemu płatności elektronicznej, w szczególności: „dotpay”, ,,szybkieprzelewy”, ,,paypal”, ,,stripe”, “payu”. Wysyłka zamówionego Towaru nastąpi otrzymaniu przelewu.
5. Cena produktu widoczna na Stronie Internetowej w momencie składania Zamówienia jest wiążąca. Cena ta nie ulega zmianie nawet w przypadku zmiany ceny na Stronie Internetowej, jeżeli pojawia się w odniesieniu do poszczególnych Produktów i Usług po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
6. Produkty w promocji posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane wg ich kolejności wpływania aż do wyczerpania zapasów danego Produktu lub Usługi.
7. Osoby, które chcą otrzymać fakturę za zakupione usługi zobowiązane są zgłosić ten fakt najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca po miesiącu w którym pieniądze wpłynęły na konto Firmy adres e-mail: dakini@dakini.pl.
8. Pełna płatność za Seminarium musi nastąpić przed rozpoczęciem Seminarium. Za termin płatności uznaje się datę wpłynięcia środków na konto bankowe Firmy (z wyjątkiem zamówień z procesem płatności ratalnej).
9. Usługodawca na Stronie Internetowej informuje Klienta o terminie, w jakim zobowiązany jest on dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w określonym terminie, Firma może odstąpić od Umowy po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
10. W przypadku gdy produkt wystawiony jest do sprzedaży w niewłaściwej cenie w związku z błędem typograficznym (literówka) lub błędną informacją otrzymaną od producenta, Dakini Aleksandra Żochowska ma prawo odmówić realizacji takiego zamówienia lub je anulować nawet jeśli zamówienie zostało potwierdzone, a płatność pobrana. W sytuacji, gdy takie zamówienie zostanie anulowane płatność zostanie Klientowi zwrócona.
XI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni od otrzymania Produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy.
2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na adres e-mail: dakini@dakini.pl.
4. Odstępując od umowy Klient może skorzystać z formularza stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (DZ.U. Z 2014 poz. 827 ze zm.).
5. Właściciel Sklepu Internetowego prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy za pomocą poczty elektronicznej.
6. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego konsumentem jest wyłączone w przypadku:
a. umów sprzedaży Usług i produktów cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli świadczenie usług rozpoczęło się, za wyraźną zgodą konsumenta, przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej i poinformowaniu Klienta przez Właściciela Sklepu o utracie prawa do odstąpienia od umowy,
b. towarów w postaci nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych lub przyznanych poprzez Profil Klienta po złożeniu zamówienia.
c. świadczeń o szczególnych właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
8. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że produkt nie może być uszkodzony, zabrudzony ani zmodyfikowany. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego od Umowy Sprzedaży. Zwracany Towar należy przesłać na adres siedziby Dakini Aleksandra Żochowska.
9. Zwracany Towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie.
10. Właściciel Sklepu dokona zwrotu wartości Zamówienia wraz z kosztami dostawy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego od Umowy Sprzedaży. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
11. Właściciel Sklepu ma prawo wstrzymać się ze zwrotem wartości Zamówienia wraz z kosztami dostawy do czasu zwrotnego otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania.
12. Koszt odesłania Towaru do Właściciela Sklepu oraz jego opakowania pokrywa Klient.
13. W przypadku nieuczestniczenia w zakupionym Wydarzeniu, które odbyło się w terminie zakupionym przez Klienta, Klient traci możliwość wzięcia udziału w tym Wydarzeniu, chociażby Dakini Aleksandra Żochowska organizowało nowe Wydarzenie. Dakini Aleksandra Żochowska nie jest przy tym zobowiązane do zwrotu jakichkolwiek kwoty zgłoszonym uczestnikom.
14. Nieobecność Klienta na Seminarium równoznaczne jest z należytym jej wykonaniem (spełnieniem świadczenia) przez Właściciela Sklepu i powoduje wygaśnięcie po stronie Klienta wszelkich roszczeń o wykonanie przedmiotu Umowy, jako bezprzedmiotowych.
XII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW ORAZ GWARANCJA
1. Dakini Aleksandra Żochowska jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. Kodeksu Cywilnego.
2. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres dakini@dakini.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
3. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta. W chwili odbioru Produktu Kupujący jest zobowiązany sprawdzić jego stan i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad, Kupujący sporządza protokół reklamacyjny i przesyła go do Dakini Aleksandra Żochowska.
4. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Właściciela Sklepu Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.
5. Reklamacje należy zgłosić droga elektroniczną do Właściciela Sklepu na adres e-mail: dakini@dakini.pl.
6. Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, numer Zamówienia, opisać powód składanej reklamacji oraz żądanie Klienta w związku ze stwierdzoną wadą Produktu.
7. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej zgłoszenia.
8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Właściciela Sklepu.
XIII. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKRONICZNĄ
1. Dakini Aleksandra Żochowska podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Dakini Aleksandra Żochowska o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo na adres: dakini@dakini.pl.
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. Dakini Aleksandra Żochowska zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
XIV. NEWSLETTER
1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w odpowiedniej zakładce. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) Sklepu internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę w swoim imieniu lub na zlecenie osoby trzeciej w celach marketingowych.
2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera samodzielnie poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: dakini@dakini.pl. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
XV. PRAWA AUTORSKIE I WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
1. Wszelkie prawa, łącznie z prawami autorskimi i prawami dotyczącymi bazy danych do niniejszej strony oraz jej zawartości stanowią własność Dakini Aleksandra Żochowska. Zabrania się kopiowania, publikowania, powielania, kopiowania na inny nośnik elektroniczny, nadawania lub przekazywania jakiegokolwiek tekstu, obrazów, grafiki, logo, ikon itp. i wizerunków do jakichkolwiek celów komercyjnych lub publicznych bez uzyskania wcześniejszej zgody od Dakini Aleksandra Żochowska.
2. Niedozwolone jest wykorzystywanie strony www.dakini.pl do innych celów, niż wykorzystanie na własny, niekomercyjny użytek. Także materiały przekazane lub udostępnione Klientowi mogą być przez niego wykorzystywane wyłącznie do użytku osobistego w celach edukacyjnych i szkoleniowych. Klient nie ma prawa powielać materiałów oraz przekazywać materiałów ani jakichkolwiek innych przedmiotów stanowiących własność intelektualną Dakini Aleksandra Żochowska osobom trzecim.
3. Klient nie jest uprawniony do rejestrowania lub utrwalania przebiegu Usługi za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz.
4. Wszystkie nazwy, obrazy, znaki logo identyfikujące firmę Dakini Aleksandra Żochowska oraz Sklep Internetowy www.dakini.pl stanowią własność firmy Dakini Aleksandra Żochowska, która nie zezwala na ich wykorzystywanie przez jakąkolwiek osobę inną, niż ich posiadacze. Wszelkie tego rodzaju przypadki wykorzystania stanowią naruszenie praw posiadacza.
5. Prawa własności intelektualnej wykorzystywane podczas lub w związku z Produktem lub Usługą, są własnością Dakini Aleksandra Żochowska. Prawa własności intelektualnej w tym zakresie nie są przenoszone na Klienta.
6. Zabronione jest prowadzenie szkoleń o treści opartej na wiedzy zdobytej w trakcie Wydarzeń Dakini Aleksandra Żochowska przez Klientów Dakini Aleksandra Żochowska, a także stosowanie podobnej formuły i scenariuszy do wydarzeń organizowanych przez Dakini Aleksandra Żochowska.
XVI. OCHRONA UCZESTNIKÓW
Dakini Aleksandra Żochowska zastrzega sobie prawo do odmówienia wstępu na Wydarzenie oraz przebywanie na nim, bez uprawnienia Uczestnika do zwrotu kosztów związanych z uczestnictwem w Wydarzeniu, osobom:
a. niezaproszonym lub nieznajdującym się na liście gości;
b. znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych środków podobnie działających;
c. zachowującym się agresywnie, prowokująco lub w inny sposób stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa porządku szkolenia i jego uczestników.
XVII. POSTANOWIENIA INNE
1. Akceptacja Formularza i Regulaminu są równoznaczne z wyrażeniem zgody na nieodpłatne i nieograniczone w czasie utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku osoby uczestniczącej w wydarzeniu, w tym za pomocą aparatu fotograficznego oraz umieszczenia jej/jego wizerunku we wszelkich materiałach cyfrowych oraz drukowanych, w celu prowadzenia działalności informacyjnej, marketingowej, w tym na profilu Facebook, a także na wszelkich innych portalach elektronicznych oraz portalach społecznościowych.
2. W przypadku zakupu szkolenia na rzecz osoby trzeciej, Klient jest zobowiązany poinformować tę osobę o postanowieniach Umowy, Regulaminu i szczegółach zakupionego szkolenia. Akceptując Regulamin Klient oświadcza, że poinformował o treści Regulaminu osobę trzecią, uzyskując jej akceptację w tym zgodę na utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku osoby trzeciej uczestniczącej w szkoleniu. Wszelką odpowiedzialność za brak zgody i uczestnictwo osoby trzeciej w szkoleniu ponosi Klient.
3. Dakini Aleksandra Żochowska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek informacje, teksty, nazwy, obrazy, zdjęcia, oraz inne materiały (bez ograniczeń) stworzone i zamieszczone na stronie www.dakini.pl oraz wszelkich portalach społecznościowych połączonych ze Stroną (w tym Facebook, Instagram itp.) przez jej Użytkowników bez naszej wiedzy i poza naszą kontrolą. Użytkownik akceptuje fakt, że udostępniając nasza stronę do publicznego użytku Dakini Aleksandra Żochowska nie rozpowszechnia celowo niechcianych treści, które mogą pojawić się na stronie w związku z działaniem osób trzecich i nie ponosi żadnej odpowiedzialności w związku z takim niezamierzonym przez nas działaniem. Jednocześnie Dakini Aleksandra Żochowska zastrzega sobie prawo do zablokowania lub usunięcia informacji, tekstów, nazw, obrazów, zdjęć, oraz innych materiałów (bez ograniczeń) które mogą być: obraźliwe, znieważające, nieprzyzwoite, fałszywe, złudne, nieprawdziwe, są naruszeniem praw autorskich, znaków handlowych lub innej własności intelektualnej oraz gdy są obraźliwe lub w inny sposób nieakceptowalne dla Dakini Aleksandra Żochowska.
4. Dakini Aleksandra Żochowska może informować swoich Klientów przez wysłanie wiadomości e-mail, zamieszczenie ogólnej informacji na witrynie www, poprzez marketing bezpośredni lub telefonicznie pod adresy/numery kontaktowe pozostawione w naszej bazie.
XVIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Dakini Aleksandra Żochowska a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom powszechnym właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Dakini Aleksandra Żochowska a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Dakini Aleksandra Żochowska.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Dakini Aleksandra Żochowska nie gwarantuje rezultatów skorzystania przez Klienta z Produktów lub Usług, oraz nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek następstwa podejmowanych przez Klienta działań będących efektem skorzystania przez Klienta z Usług lub Produktów Dakini Aleksandra Żochowska.
5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.dakini.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail.
XIX. POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Niniejsza Polityka Prywatności określa m.in. zasady (zakres i sposoby) przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników Sklepu w związku z korzystaniem przez nich z serwisu internetowego www.dakini.pl, a także możliwość uzyskiwania dostępu do tych danych, sposoby wykorzystywania tych danych przez Dakini Aleksandra Żochowska oraz politykę wykorzystania plików cookies w Sklepie Internetowym www.dakini.pl.
2. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest Dakini Aleksandra Żochowska. Siedziba wykonywania działalności: ul.Jana Kochanowskiego 41/39, 43-300 Bielsko-Biała, NIP:9371847451, REGON: 243035237.
3. Właściciel Sklepu jako administrator danych osobowych zobowiązuje się podjąć wszelkie konieczne środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich danych i treści przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem przez niego ze Sklepu Internetowego.
4. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
5. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
6. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami Umowy.
7. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
a) poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
b) poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz polityka plików “cookies”].
8. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez Użytkownika.
9. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego.
10. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).
11. Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) [zwanej dalej: „Ustawą”].
12. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również prawo do modyfikacji i żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie poprzez kontakt z Właścicielem Sklepu pod adresem e-mail: dakini@dakini.pl.
13. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, zmiana zakresu i treści świadczonych usług przez Dakini Aleksandra Żochowska, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały. Wraz ze zmianą wersji Polityki pojawi się data oznaczająca dzień jej wdrożenia. Żadna zmiana nie wpłynie negatywnie na fundamentalne prawo użytkownika do sprawowania przez niego kontroli nad przetwarzanymi przez nas danymi.
14. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis www.dakini.pl. Strony te mogą posiadać własną politykę dotyczącą prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
XX. OKRES PRZETWARZANIA
Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane tylko przez okres, w którym będzie do tego podstawa prawna, a więc do momentu, w którym przestanie na administratorze ciążyć prawny obowiązek zobowiązujący do przetwarzania danych osobowych Klienta, ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z zawartą przez strony umową, zgoda Użytkownika na przetwarzanie danych osobowych zostanie cofnięta, w przypadku, gdy zgoda ta była podstawą przetwarzania.
XXI. PRAWA UŻYTKOWNIKA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
1. Prawo dostępu do danych osobowych. Użytkownik ma prawo do uzyskania informacji o przetwarzaniu jego danych osobowych. Użytkownik ma również prawo do uzyskania dostępu do tych danych osobowych, kopii danych, a także informacji, o których szczegółowo traktuje art. 15 ust. 1 RODO.
2. Prawo do sprostowania danych osobowych. Użytkownik ma prawo zażądać sprostowania jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Użytkownik ma również prawo zażądać uzupełnienia niekompletne dane osobowe przez Dakini Aleksandra Żochowska.
3. Prawo do usunięcia danych osobowych. Użytkownik ma prawo żądać, aby jego dane osobowe zostały niezwłocznie usunięte. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Użytkownika zgody pozostaje zgodne z prawem. Dane zostają usunięte, gdy dane osobowe Użytkownika nie są już niezbędne do realizacji celów, dla których zostały zebrane lub są przetwarzane.
4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Użytkownik ma prawo żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie jego danych osobowych w następujących przypadkach:
a. kwestionowania prawidłowości danych osobowych przez Użytkownika przetwarzanych przez Dakini Aleksandra Żochowska;
b. jeśli nie potrzebujemy już danych osobowych Użytkownika do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń Użytkownika.
5. Prawo do przeniesienia danych. Użytkownik ma prawo, aby otrzymać od Dakini Aleksandra Żochowska dane osobowe lub upoważnić Dakini Aleksandra Żochowska do przesłania danych osobowych Użytkownika innemu administratorowi w powszechnie używanym formacie, jeżeli przesłanie jest technicznie możliwe.
6. Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt e-mailowy pod adresem: dakini@dakini.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Dakini Aleksandra Żochowska, określając uzasadnienie i treść żądania.
7. Rozpoznanie żądania następuje bez zbędnej zwłoki, w terminie nie później niż 30 dni od dnia doręczenia żądania.
8. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku gdy Użytkownik uważa, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje mu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
XXII. ZAKRES I SPOSÓB WYKORZYSTYWANIA DANYCH GROMADZONYCH O UŻYTKOWNIKU ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU
1. Zakres przetwarzania danych zależy od zakresu udzielonej przez użytkownika zgody lub spełnienia innego rodzaju przesłanki legalizującej przetwarzanie danych osobowych. Przesłankami tymi w szczególności są realizacja łączącej nas z użytkownikiem umowy lub marketing własnych produktów, zgodnie z zasadami określonymi w aktach prawnych.
2. W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, użytkownik powinien podać dane umożliwiające jego identyfikację oraz kontakt z nim, wskazane w pkt IV ppkt 3 dane tj. co najmniej imię, nazwisko, adres e-mail. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne i zależne od woli osoby udzielającej zgody na ich przetwarzanie.
3. Dane osobowe klienta mogą być wykorzystywane w szczególności dla następujących celów:
a. realizacji zamówień;
b. działań marketingowych, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, wliczając analizę zachowań i potrzeb użytkowników, analizę rynku, pod warunkiem wyraźnego wyrażenia na to zgody i posiadania aktualnej zgody;
c. wysyłanie newslettera po wyrażeniu odpowiedniej zgody;
d. tworzenia baz danych użytkowników wyłącznie do użytku podmiotu z którym zawierana jest umowa lub podwykonawcy Dakini Aleksandra Żochowska z zastrzeżeniem, iż przystąpi od do umowy współadministrowania danymi osobowymi z administratorem danych;
e. ulepszenia naszej oferty produktowej oraz zawartości Sklepu;
f. w innych celach określonych w niniejszej Polityce prywatności lub w Regulaminie.
4. Niepodanie danych osobowych, w zależności od celu, w jakim są podawane skutkuje brakiem możliwości korzystania z usług oferowanych przez Administratora (np. sprzedaż przez internet, realizacja zamówienia), brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach lub ofertach specjalnych oferowanych przez Administratora.
5. Podczas wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np. adres IP użytkownika, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. (dane logowania). Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych w celu ulepszenia jej zawartości. Dane te przetwarzane są jednak wyłącznie w celach administrowania Serwisem i zapewnienia sprawnej obsługi hostingowej i nie są kojarzone z danymi poszczególnych użytkowników.
XXIII. ŚRODKI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Informacje o użytkowniku są przetwarzane przez Dakini Aleksandra Żochowska z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania polskiego prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniach wydanych na jej podstawie. Środki te mają na celu przede wszystkim zabezpieczenie danych osobowych użytkowników przed dostępem osób nieupoważnionych w celu zachowania ich bezpieczeństwa. W szczególności dostęp do danych osobowych użytkowników mają dostęp jedynie upoważnione osoby (pracownicy i zleceniobiorcy Dakini Aleksandra Żochowska), którzy są zobowiązani do zachowania tych danych w tajemnicy. Zbiór danych osobowych użytkowników Sklepu (potencjalnych klientów) służyć może do tworzenia bazy danych i jest traktowany jako baza danych osobowych.
XXIV. PLIKI COOKIES/PROFILOWANIE
1. Strona Internetowa nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze Stron Internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Strony Internetowej Dakini Aleksandra Żochowska, ul.Jana Kochanowskiego 41/39, 43-300 Bielsko-Biała, NIP:9371847451, REGON: 243035237, adres poczty elektronicznej (e-mail): dakini@dakini.pl, tel. +48 531576198.
4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze Stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
7. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8. W przypadku gdyby wykorzystanie plików cookies mogło skutkować podejmowaniem decyzji wywołujących wobec Użytkownika skutki prawne lub wpływających na Użytkownika w podobnie istotny sposób, będą one przeprowadzane tylko za wyraźną zgodą Użytkownika.
9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i mogą być również wykorzystywane przez współpracujących z operatorem Serwisu partnerów.
10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.