Podstawy Mindfulness. Wprowadzenie do podejścia Uważności – Warsztat

ben-white-181778
Zapraszamy serdecznie na warsztaty:

💫 🔹 PODSTAWY MINDFULNESS.

WPROWADZENIE DO PODEJŚCIA UWAŻNOŚCI 🔹 💫

10 luty 2018 godz. 11:00 – 18:00

Studio Dakini , Bielsko-Biała

Warsztaty będą skupiały się na łagodnym wprowadzeniu i nauczeniu praktyk Uważności pomagających odnaleźć głębszy kontakt ze sobą, własnym ciałem, emocjami i myślami. Dzięki temu wyciszysz się, uspokoisz chaos myśli, zrelaksujesz ciało i nauczysz się koncentracji. Poznasz na nich i praktycznie doświadczysz – czym jest Mindfulness / Uważność, oraz dowiesz się, jak ją wnosić, integrować i praktykować w życiu codziennym. Otrzymasz materiały i nagrania do dalszej samodzielnej praktyki w domu.

🔹 Prowadząca: Małgorzata Jarymowicz – psycholog, psychoterapeutka i trenerka Uważności, certyfikowana nauczycielka Mindfulness.

Katarzyna Margańska – nauczycielka jogi i medytacji, trenerka Uważności, w trakcie certyfikacji na nauczyciela Mindfulness

———————————————————————————

🔹 Szukasz spokoju i zastanawiasz się jak uwolnić głowę od natłoku myśli? Masz wiele obowiązków, przeżywasz stres, ból czy napięcie w ciele? Miewasz trudności z koncentracją? Czujesz, że niby wszystko jest w porządku, ale ciągle za czymś tęsknisz, ciagle czujesz brak? Nie potrafisz kochać siebie i jesteś dla siebie zbyt krytyczna/y ? Brak Ci wdzięczności i Naturalnej Radości Istnienia? Jeśli chcesz odpocząć i pragniesz wzbogacić swoje życie Spokojną Obecnością, być bliżej siebie, bardziej odporna/y na stres i trud życia, zdrowsza/y? To te warsztaty są dla Ciebie.

Praktyki Uważności pomagają w rozwijaniu świadomego życia, polegającego na Byciu w pełnym kontakcie ze sobą i światem, Tu i Teraz. Poprzez wprowadzenie do codziennego życia ćwiczeń Uważności, mamy możliwość odnaleźć w nim – spokój, radość, energię, mądrość i harmonię.

Zapraszamy Cię na warsztaty – PODSTAWY MINDFULNESS – Wprowadzenie do praktyki Mindfulness (Uważności).

Spotkanie będzie dotyczyło obszarów Uważności – ciała, emocji, myśli, życzliwej akceptującej postawy do siebie i innych.

Warsztaty umożliwią uczestnikom zapoznanie się teoretyczne z podstawowymi założeniami oraz pozwolą praktycznie poznać praktyki uważności (Mindfulness). Będą one przede wszystkim koncentrowały się na części praktycznej, tak by każdy z uczestników miał możliwość osobistego doświadczenie technik Uważności.

Każdy otrzyma nagrania praktyk i skrypt zawierający: ćwiczenia, materiały z zajęć oraz zalecenia dotyczące praktyki własnej w domu.

🔹 DLA KOGO?

M.in. dla osób:

– chcących nauczyć się zatrzymania na danej chwili, by uzyskać głębszą jakoś życia, nasycić swoje życie kolorem, zapachem i smakiem,

– chcących poprawić kontakt ze sobą i swoimi potrzebami,

– żyjących w pośpiechu, stresie,

– czującymi chęć zmiany i poprawy jakości życia,

– pragnących zmniejszyć skutki stresu w ich życiu,

– by wyjść z życia na „automatycznym pilocie” i nawykowych zachowań,

– dla wszystkich, którzy chcą poznać techniki kontemplacyjne – uważności (mindfulness) i nauczyć się jak je wprowadzać i integrować w codziennym życiu.

🔹 Szczególnie pomocny może być dla osób:

– odczuwających stres oraz zmęczenie

– doświadczających wypalenia zawodowego

– z zaburzeniami psychosomatycznymi

– z problemami z koncentracją

– z problemami z zasypianiem

– zainteresowanych lepszym funkcjonowaniem

– chcących poprawić jakość kontaktu z innymi w zabieganym życiu.

🔹 Uczestnicząc w warsztatach POSTAWY MINDFULNESS otrzymasz:

– WSTĘP TEORETYCZNY – wprowadzenie i omówienie zagadnień uważności i życzliwości, współczucia, wstęp do praktyk,

– PRAKTYKĘ – główna część – wspólne praktykowanie Uważności i technik Mindfulness,

– MATERIAŁY w formie wydrukowanego skryptu,

– NAGRANIA praktyk (mp3) wysłane mailem,

– ZALECENIA do własnej praktyki w domu.

🔹 INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin: 10 luty 2018 r. (sobota) w godzinach 11.00 – 18.00

Koszt: 190 zł (w cenę wliczone są materiały, nagrania, napoje)

🔹 Po Warsztatach Serdecznie zapraszamy na pogłębianie podejścia Uważności – kontynuując Kurs Mindfulness! Warsztaty Podstawy Mindfulness są początkiem 8-tygodniowego Kursu Mindfulness MBLC (Mindfulness-Based Living Course wg programu Mindfulness Associacion UK) i obejmują 2 pierwsze moduły (z ośmiu). Osoby, które chcą kontynuować rozwijanie uważności (mindfulness), zapraszamy na kolejne moduły Kursu Mindfulness w następujących terminach;

2. Warsztaty: 3 i 4 moduł Kursu Mindfulness: 10 lutego (sobota) w godz. 10-17

Podpory uważności. Praca z rozkojarzeniem. Medytacja na siedząco z oddechem i dźwiękiem. Uważny ruch.

3. Warsztaty: 5 i 6 moduł Kursu Mindfulness: 25 lutego (niedziela) w godz. 10-17

Badanie strumienia podświadomości. Postawa obserwatora. Życzliwość. Medytacja nurtu podświadomości. Metta – medytacja miłującej życzliwości.

4. Warsztaty: 7 i 8 moduł Kursu Mindfulness + Dzień Uważności: 17 i 18 marca (sobota i niedziela) w godzinach 10-17

Współczucie i Samoakceptacja. Uważność w trudnych chwilach. Praktyka RAIN. Podsumowanie. Życie w oparciu o zasady mindfulness. Opracowanie praktyki własnej.

Koszt kontynuacji: 660 zł (w cenę wliczone są materiały, nagrania, napoje)

Czyli razem cały Kurs Mindfulness: 850 zł

Można płacić w ratach, za poszczególne spotkania: 190zł + 190zł + 280zł

Przy płatności jednorazowej za całość zniżka 10% (= 765 zł)

Miejsce: Studio Dakini, Bielsko-Biała.

Prowadzenie: Małgorzata Jarymowicz, Ka Margańska

🔹 Liczba uczestników: 6 – 15 osób

🔹 Rezerwacją miejsca jest wpłata zaliczki

W przypadku nie zebrania się minimalnej liczby uczestników, zastrzegamy sobie prawo zmiany terminu warsztatu, lub jego odwołania – wtedy wszystkie wpłaty zostaną zwrócone w całości.

🔹 Kontakt:

Małgorzata Jarymowicz

malgosia@uwaznaobecnosc.pl

tel.: 502-356-130

Zapraszamy serdecznie i do zobaczenia! :)

Więcej o mindfulness:

„Mindfulness to szczególny rodzaj Uwagi – świadomej, nieosądzającej i skierowanej na bieżącą chwilę.” J. Kabat-Zinn.

Mindfulness – czyli Uważność, jest byciem w pełnym kontakcie z sobą i otoczeniem, doświadczaniem obecnej chwili w świadomy, nieosądzający sposób. Praktyka Mindfulness jest szczególnie korzystna dla osób przeżywających w swoim życiu stres, chorych na depresję, ze skłonnością do uzależnień. Jednak coraz częściej sięgają po nią ludzie, którzy chcą zatrzymać się, by pogłębiać przeżywanie „tu i teraz” w pełni własnego doświadczenia. Należy podkreślić, że praktyka Mindfulness jest neutralna światopoglądowo i może być stosowana przez każdego, niezależnie od przekonań, w tym religijnych.